lördag 22 mars 2008

Hemma igen

Jaha, så är man då hemma igen efter flygturen. Det var ovanligt mycket folk på Blåberget i år. En massa nya ansikten. Kul!
Rumpan värker, måste nog slipa lite på kvasten till nästa år.
En ganska stormig färd var det, vädret kunde varit bättre, men det gav ju onekligen lite extra spänning, tycker ni inte? Jag är glad att jag hade min varma kofta. Den gav värme till många under natten.
Nu är det bara att köra lite andningsövningar för att komma i form igen, för ikväll bär det iväg till nästa fest. Nu får dock kvasten stanna hemma, jag går hellre...
Ha en fortsatt trevlig påsk, go´vänner!

2 kommentarer:

grey sa...

Jag trodde moderna häxor numera flög med vacuume-air för comfortens skull alltså? ;-)

God fortsättning på påsken!

Airamya sa...

Hahahaha! Jaa, det är många som gör det, men jag är lite gammalmodig av mig. Har dock propeller på kvasten, för fartens skull :)

Ha en god fortsättning du med :)